Malbork, dnia 02.10.2017r.

 

PODSUMOWANIE

CHARYTATYWNY TURNIEJ

PIŁKI SIATKOWEJ

„DLA JADZI”

 

Dnia 02 października 2017r. w hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku rozegrano Charytatywny Turniej Piłki Siatkowej „Dla Jadzi”. Organizatorem turnieju było Stowarzyszenie Nasz Wielbark, współorganizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 5 w Malborku, Fundacja Szkoła Otwartych Serc, II Liceum Ogólnokształcące w Malborku W turnieju wzięło udział 19 zespołów. Rozgrywki prowadzone były w dwóch kategoriach „FUN” (2 grupy A i B) oraz „OPEN” (4 grupy A, B, C, D). W grupach grano systemem „każdy z każdym” do dwóch wygranych setów do punktów 25. Po zakończeniu rozgrywek w fazie grupowej rozgrywano mecze o poszczególne miejsca.

 

 

 

Kategoria „FUN”

 


GRUPA A

1. I LO Malbork

2. Czwartek Malbork

3. Fundacja Przystań MOW Malbork

 

 

GRUPA B

1. SP 9 Malbork

2. Menelaos Malbork

3. I LO Malbork Nauczyciele i Absolwenci

4. Drużyna „A” Malbork

 

Klasyfikacja końcowa kategorii „FUN”

1. SP 9 Malbork

2. Czwartek Malbork

3. Menelaos Malbork

4. I LO Malbork

5. Fundacja Przystań MOW Malbork

6. I LO Malbork Nauczyciele i Absolwenci

7. Drużyna „A” Malbork

 

Kategoria „OPEN”

 


GRUPA A

1. 22 Baza Lotnictwa Taktycznego Malbork

2. MPS Malbork

3. Absolwenci I LO Malbork

GRUPA B

1. Piaski Dziewczęta Malbork

2. II LO Malbork

3. Humbaki Malbork

GRUPA C

1. Piaski Mężczyźni Malbork

2. UKS Orzeł Malbork

3. Golden Malbork

GRUPA D

1. Na zdrowie Gdańsk

2. Żuczki Malbork

3. Smakosze Tczew



Klasyfikacja końcowa kategorii „OPEN”

1. MPS Malbork

2. Golden Malbork

3. II LO Malbork

4. Na zdrowie Gdańsk

5. Piaski Dziewczęta Malbork

6. Piaski Mężczyźni Malbork

7. Smakosze Tczew

8. Absolwenci I LO Malbork

9. 22 Baza Lotnictwa Taktycznego Malbork

10. UKS Orzeł Malbork

11. Żuczki Malbork

12. Humbaki Malbork

   

Po zakończeniu rozgrywek wręczono puchary, upominki oraz tort dla zwycięzców turnieju. Nagrody wręczali: Prezes Stowarzyszenia Nasz Wielbark Pani Alicja Chlebowicz, Dyrektor SP 3 w Malborku Pani Beata Kacprowicz, Dyrektor II LO w Malborku Zbigniew Kowalski, Queen of Poland 2017 Paulina Czartowska oraz Kibic Karolina Kowalska.

W trakcie turnieju trwała zbiórka pieniędzy na leczenie i rehabilitację dla ciężko chorej Mieszkanki Malborka. Ze wstępnych danych zebrano kwotę ok. 10000zł. Składają się na to pieniądze pochodzące z opłaty wpisowego od uczestników turnieju, sprzedaży ciast, napojów itp., licytacji tortu i piłki z podpisami zawodników reprezentacji Polski w piłce siatkowej oraz zbiórki do puszki. W podanej kwocie nie uwzględniono funduszy, które wpłacane były bezpośrednio na konto stowarzyszenia. Dokładna suma zostanie podana po zweryfikowaniu wszystkich wpłat.

Organizatorzy dziękują wszystkim ludziom wielkiego serca, którzy wspomogli akcję i wzięli w niej czynny udział. Z danych organizatora czynny udział wzięło ok. 160 zawodnicy + osoby, które dopingowały zmagania ok. 200 osób.  Szczególne słowa uznania kierujemy do osób bezpośredni zaangażowanych w pomoc przy organizacji turnieju:

Członkowie Stowarzyszenia Nasz Wielbark i Fundacji Szkoła Otwartych Serc, Dyrektorzy Szkoły Podstawowej nr 3 i 5 w Malborku, Pracownicy i uczniowie Centrum Edukacji Zawodowej, grupa wolontariuszy z II LO w Malborku  Sędziowie – Pan Zenon Kowiel i Zbigniew Guzow, opieka medyczna – Pan Piotr Konopka i Kamil Kakowski, Pracownicy administracji i obsługi hali s[portowej, osoby piekące ciasta, torty i inne smakołyki.

  

 

REGULAMIN

 

 

I. Cel – Popularyzacja i podnoszenie poziomu gry w piłkę siatkową, Zbiórka pieniędzy na leczenie i rehabilitację dla ciężko chorej Mieszkanki Malborka.

II. Organizator – Stowarzyszenie Nasz Wielbark Współorganizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 5 w Malborku, Fundacja Szkoła Otwartych Serc, II Liceum Ogólnokształcące w Malborku

III. Miejsce i termin rozgrywek.

Hala sportowa Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku ul. Wybickiego 32 (osiedle południe)

01 października 2017 (niedziela) godz. 9.30.

IV. Uczestnictwo

1. W turnieju uczestniczą zespoły, które potwierdzą swój udział do 9.30 w dniu zawodów.

2. Drużyna zobowiązana jest do zapłacenia wpisowego w wysokości min. 300 zł, (młodzież szkolna, studenci 150 zł), od zespołu – płatne u organizatora w dniu zawodów.

V. Zasady współzawodnictwa

1. Obowiązują uproszczone przepisy PZPS

2. System rozgrywek i kategorie, w jakich będzie rozgrywany – uzależniony jest od ilości zgłoszonych zespołów.

3. Zasady punktacji i wyłaniania zwycięzców w rundzie eliminacyjnej
Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 2 punkty, za przegraną 1 punkt                                                                                                   

Miejsca w grupach są ustalane na podstawie ilości zdobytych punktów.

W przypadku, kiedy drużyny zdobędą taką samą ilości punktów decyduje wg podanej  kolejności                  

- bilans wygranych i przegranych setów z wszystkich rozegranych meczów

- różnica w małych punktach z wszystkich rozegranych meczów

- wynik i bilans setów z bezpośrednich meczów między zainteresowanymi drużynami

- różnica w małych punktach z bezpośrednich meczów między zainteresowanymi drużynami

VI. Nagrody

Za miejsca  1 – 3 drużyny otrzymają puchary

VII. Przepisy końcowe

1. Sprawy nie objęte regulaminem oraz wszelki kwestie sporne i niejasności, jakie mogą wyniknąć podczas rozgrywek rozstrzyga organizator

2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników

3. Wszelkich informacji dotyczących w/w turnieju udziela Zbigniew Kowalski tel.                   608592566

 

Ze sportowym pozdrowieniem

   
© Stowarzyszenie "Nasz Wielbark"